معرفی کتاب

در این انجمن به دانلود کتب الکترونیکی در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
khazaeli
جدید
جدید
پست: 2
تاریخ عضویت: 10 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: اصفهان
تماس:

معرفی کتاب

پست توسط khazaeli »

کتاب "اولين مرجع كامل مديريت كيفيت توليد كود آلي" ( كمپوست)در سال جاری توسط کارشناسان سابق سازمان بازیافت اصفهان نگارش ومنتشر شده است .
با توجه به اينكه متاسفانه در حال حاضر استاندارد ملي جهت بررسي كيفيت كود آلي يا كمپوست در كشور وجود ندارد و علاوه بر آن در كارخانه هاي توليد كود آلي كشور ملاك وميزان و روش مشخصي جهت كنترل كيفيت كود توليدي موجود نمي باشد طي بيش از 2 سال تحقيق و بررسي و مطالعه منابع داخلي و خارجي مرتبط با موضوع، اقدام به تدوين اين كتاب نمود . در بخش اول اين كتاب با توجه به كمبود هاي فوق الذكر اصول مديريت كيفيت كمپوست بررسي شده و استاندارد هاي مرتبط اكثر كشورهاي داراي استاندارد در اين زمينه جمع آوري شده و در اختيار خواننده قرار گرفته است.
با توجه به اينكه صحت نتايج آزمايشگاهي بستگي مستقيم به صحت و متناسب بودن روش انجام آزمايش دارد ، در بخش دوم اين كتاب روشهاي استاندارد و مورد تائيد مراجع بين المللي جمع آوري شده و در اختيار استفاده كنندگان قرار گرفته است.
اين كتاب در دو بخش با عناوين : 1- اصول مديريت كيفيت 2- روشهاي آماده سازي و آناليز نمونه ها تدوين شده و مشتمل بر 9 فصل در 552 صفحه قطع رحلي و صحافي گالينكور تدوين شده است.

بخش اول
اصول مديريت كيفيت
فصل 1
مباني مديريت پسماند
فصل 2
كنترل اقلام ورودي به كارخانه كمپوست
فصل 3
كنترل فرايند
فصل 4
كنترل محصول نهايي
بخش دوم
روشهاي آماده سازي و آناليز نمونه ها
فصل 5
آماده سازي نمونه در آزمايشگاه
فصل 6
آناليزهاي فيزيكي
فصل 7
آناليزهاي شيميايي
فصل 8
آناليزهاي آلي و بيولوژيكي
فصل 9
آناليز پاتوژنها
با تشکر از دعوت شما برای همکاری با تالار گفتگو
ارسال پست

بازگشت به “دانلود کتب الکترونیکی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان