دعوت به همکاری در شرکت مهندسین مشاور مهاب قدس

در این انجمن به استخدام در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

دعوت به همکاری در شرکت مهندسین مشاور مهاب قدس

پست توسط naderloo »

[align=justify]بزرگترين مشاور صنعت آب در خاور ميانه و جزء ده شركت برتر مهندسي مشاور جهان به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود از ميان فارغ التحصيلان دانشگاهها معتبر براي خدمت در دفتر مركزي و يا پروژ هاي در دست اجرا استخدام مينمايد.
واجدين شرايط ميتوانند ضمن مراجعه به سايت اينترنتي شركت مذكور نسبت به درج اطلاعات در سايت و همچنين ارسال خلاصه سوابق كاري و محل مورد نظر خود به شماره فاكس 021-23965712 اقدام نمايند
جهت ورود به سايت روي اين ليك كليك كنيد[/align]

[align=justify]البته بايد بگم كه طبق اين آگهي بنده به سايت شركت مهاب قدس مراجعه كردم ، لينك استخدامش كار نميكرد البته متاسفم كه شركت مهندسين مشاور مهاب قدس با اين همه سابقه درخشان از سايت كاملي برخوردار نيست و داوطلبان را به لينكي رهنمون ميسازد كه خراب است.و آدرس سايت را نيز در آگهي به اشتباه تايپ مينمايد شما نيز ترجيحا به شماره فكس اطلاعيه مذكور مدارك و مشخصات خود را ارسال نماييد.
[/align]
معرفي بيشتر شركت:
[align=justify]شركت مهندسي مشاور مهاب قدس در سال 1362 از ادغام دو شركت " خدمات مهندسي آب (مهاب) " و " عمران زمين و توسعه منابع آب " تشكيل شد و اينك با حدود 2500 نفر از خبرگان مهندسي در رشته‌هاي مختلف مرتبط با سد و مهندسي آب نيروگاههاي آبي و ساير تاسيسات زيربنائي يكي از معتبرترين شركتهاي مهندسي مشاور در زمينه‌هاي مزبور در ايران و منطقه مي‌باشد. از بدو تاسيس تا به امروز، مهاب قدس بيش از 200 سد بزرگ را مطالعه و طراحي و برساخت بيش از 45 سد نظارت كرده كه از ميان آنها عمليات ساختماني 16 سد به پايان رسيده و بهره‌برداري از آنها آغاز شده است. كل ظرفيت نيروگاههاي برق‌آبي كه مهاب قدس مطالعه و طراحي نموده است به بيش از 8000 مگاوات بالغ مي‌شَود كه بزرگترين آنها نيروگاه آبي كارون 3 با ظرفيت 2000 مگاوات (قابل توسعه تا 3000 مگاوات) مي‌باشد. طراحي تفصيلي و نظارت بر اجراي طرح كارون 3 با همكاري شركت ايكرز بين‌المللي انجام گرفته است.[/align]
آخرین ويرايش توسط 2 on naderloo, ويرايش شده در 21.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
nad
آماتور
آماتور
پست: 132
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2009 00:00

پست توسط nad »

باتشكر
mmsoori
جدید
جدید
پست: 5
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: جیرفت و کرج
تماس:

پست توسط mmsoori »

خیلی عالی بود.
ارسال پست

بازگشت به “استخدام”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان