بوستان مسافر در منطقه 22 احداث مي شود

در این انجمن به متفرقه در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
mz85bs
جدید
جدید
پست: 14
تاریخ عضویت: 15 می 2011 13:13
تماس:

بوستان مسافر در منطقه 22 احداث مي شود

پست توسط mz85bs »

بوستان مسافر با 12 هکتار مساحت دربوستان جنگلي خرگوش دره منطقه 22 احداث مي شود
تصویر

به گزارش خبرگزاري محيط زيست ايران به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه22، رضا شرفي شهردار ناحيه 2 منطقه با اعلام اين خبر گفت:« طرح احداث بوستان مسافر به دليل ضرورت ساماندهي مسافران نوروزي و تماشاگران و مراجعه کنندگان به استاديوم آزادي، از سوي شهردار محترم منطقه 22 ارائه شده و اميدواريم پس از تصويب ، در سال 90 عمليات اجرايي آن آغاز شود.»
وي در توضيح دلايل انتخاب بوستان جنگلي خرگوش دره براي احداث بوستان مسافر افزود:«جنگل خرگوش دره به اين دليل براي احداث بوستان مسافر انتخاب شده که از شرق با استاديوم آزادي ، از جنوب با آزادراه تهران -کرج و ازغرب با آزادراه آزادگان مجاور است. اکنون بوستان جنگلي خرگوش دره تقريبا بدون استفاده مانده و با اجراي اين طرح ،مي توان اين بوستان را براي استفاده شهروندان تهراني و مسافران از همه نقاط ايران ، احيا کرد. »
به گفته شرفي اعتبار پيش بيني شده براي احداث اين بوستان ، 15 ميليارد ريال است. بوستان مسافر با امکاناتي نظير مجموعه هاي اقامتي ، رفاهي ، خدماتي ، مجموعه فرهنگي ، احداث ، توسعه شبکه معابر و آلاچيق و ... تجهيز خواهد شد تا همه امکانات براي خدمت رساني به ورزش دوستاني که براي تماشاي مسابقات فوتبال از سراسر ايران به استاديوم آزادي مراجعه و دو سه روز در اين محدوده اقامت مي کنند، مهيا باشد.
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان