دانلود مقاله ایمنی نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک

در این انجمن به ایمنی در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

دانلود مقاله ایمنی نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک

پست توسط naderloo »

دانلود مقاله ایمنی نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک

مقدمه :
با توجه به اهميت و کارايي مواد منفجره در صنايع نظامي ،حجم توليد و مصرف آﻧﻬا و خطرات ناشي از کار با اين مواد در مراحل مختلف آزمايشگاهي ، توليدي ، صنعتي ، حمل و نقل ،انبارداري و تستهاي عملكردي ، رعايت ايمني در اين مراحل ضروري است.
هدف از ارائه اين مقاله اهميت توجه به بحث حمل و نقل مواد و مهمات ونگهداري مواد در انبار و رعايت اصول ايمني در حمل و نقل مواد مي باشد.
عدم رعايت مقررات ايمني و دستورالعمل ، نبود آموزش ها و اطلاعات کافي ، عدم مديريت اصولي بر انجام کارها ، عدم توانايي در انجام کارها ، عدم آگاهي و مهارت کافي باعث شكل گيري يك حادثه مي شود.
به عنوان مثال در اثر يك بي احتياطي در آشور چين در سال باعث شد shandong ١٩٩٤ يك کاميون حامل يك ميليون چاشني در تا تعداد ٥ نفر آشته و ٩٥ نفر زخمي و خانه هاي تا ١٨٠ متر
آسيب جدي و تا ٥٨٠ متر آسيب جزيي ديدند و علل حادثه بار زدن نادرست کاميون وخارج قاعده نقل و انتقالات تجهيزات منفجره غير نظامي و افتادن جعبه هاي چاشني ها بود که باعث انفجارشد.
اهميت و ارزش معنوي يك کار فني وقتي مشهود است که آن کار توام با دقت و رعايت مقررات ايمني انجام گيرد ، اشخاص با تجربه و کار آزموده قادر خواهند بود مشكل ترين کارها را انجام داده بدون اينكه آسيبي به خود و يا به وسايل وارد سازند . و اين امكان نخواهد داشت مگرزماني که قبول کنيم فقط وفقط اجراي مقررات ايمني است که ايمني جان پرسنل را .....

نویسنده :
ابوالفضل معصومی


پسورد کلیه فایلهای سایت یکی از نامهای دامنه یعنی www.mozh.org یا www.mozh.ir است.
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “ایمنی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان