ادامه ی آلودگی هوای قم

در این انجمن به آلودگی هوا و کنترل آن در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.
ارسال پست
narsis_health
جدید
جدید
پست: 22
تاریخ عضویت: 17 نوامبر 2010 00:00
حالت من: Badhal
تماس:

ادامه ی آلودگی هوای قم

پست توسط narsis_health »

[JUSTIFY]به گزارش قم نیوز به نقل از برنا، مردم قم دو روز است که شاهد گرد و غبار و ذرات معلق در هوا هستند به گونه ای که وضعیت این شهر به مرز هشدار رسیده است.[/JUSTIFY]
کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قم نیز با هشدار نسبت به وضعیت آلودگی هوای استان قم گفت: شهروندان به ویژه کودکان و سالمندان جز در مواقع ضروری از خانه خارج نشوند.

در اطلاعیه این کمیته آمده است: به استحضار مردم شریف استان قم می رساند با توجه به اینکه وضعیت آلودگی هوای استان در حال حاضر به وضعیت هشدار رسیده است و میزان گرد و غبار معلق در هوا صبح امروز به مدت ۲ ساعت دراستان قم به بیش از ۱۶برابر حد مجاز رسیده و همچنین بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی و حفاظت محیط زیست استان در طی امروز، بعد از ظهر و فردا با افزایش مجدد وزش باد، تکرار و تشدید این وضعیت دور از انتظار نیست.

بنابراین از مردم عزیز به ویژه کودکان و سالمندان و کسانی که ناراحتی قلبی و تنفسی دارند تقاضا می‌شود به جز برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت اضطرار حتما از ماسک‌های مخصوص برای تردد در اماکن عمومی استفاده کنند.

همچنین از دارندگان وسایل نقلیه نیز درخواست می‌شود از تردد بیمورد در سطح استان خودداری کرده و حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
ارسال پست

بازگشت به “آلودگی هوا و کنترل آن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان