مبانی و پارامترهای طراحی سیستم icea (سیستم پیشرفته sbr)

در این انجمن به تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

مبانی و پارامترهای طراحی سیستم icea (سیستم پیشرفته sbr)

پست توسط naderloo »

heliana نوشته شده:باسلام و خدا قوت
سایت پر ارزشتان را ملاحظه کردم. بهداشت محیط رشته بسیار متنوعی است که متاسفانه محجور مانده است. من 5 سال است که در شرکت خصوصی بطور تخصصی در زمینه طراحی تصفیه خانه (شهری و صنعتی) فعالم ، ولیکن متاسفانه مقالات فارسی مناسب در تمام زمینه ها و.... وجود ندارد واگر مقالاتی هم در سایتهای مختلف وجود دارد بسیار اپتدائی است که در کتابهای مربوطه کاملتر وجود دارد. شاید لازم باشد شما به عنوان مدیریت سایت در این زمینه هم بیشتر فعالیت کنید و سایت پر مغز تری را ارائه دهید.در محیط کار با اب و فاضلاب و شهرک شهرکها هر چند فارغ التحصیلان بهداشت محیط در زمینه فرایندی و طراحی تصفیه خانه بسیار قویتر از رشته های عمران و مکانیک سیالات و شیمی عمل میکنند ولیکن متاسفانه وجهه مناسبی ندارند. من از این موضوع دل پرررررررررررررررررررررری دارم . با همه انها کار کردم و با تجربه کمی که دارم از نظر علمی انها را پائین تر از بهداشت محیطی ها دیده ام ولی نتاسفانه................ .
شاید لازم باشدما بهداشت محیطی ها در باز کردن جایگاه خود بیشتر تلاش کنیم. شاید بقول شما تغییر نام رشته مفید باشد یا....... .
بهر حال خسته نباشید. شرمنده من برای کسب اطلاعات در مورد مبانی و پارامترهای طراحی سیستم icea (سیستم پیشرفته sbr) مزاحم شدم که متنم به درد دل تبدیل شد .ایا اطلاعاتی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم.
دوست گرامی ضمن تشکر از شما

کاملا حق با شماست بنده هم در شرکت های مهندسین مشاور و صنعت فعالیت نمودم و برخوردهای خاص را مشاهده نمودم امیدواریم بتوانیم اعتماد به نفس دوستان بهداشت محیطی را تقویت کنیم.

در خصوص سوال شما هم یکی از مقالات خوب در این زمینه توسط دکتر مختاری ارائه شده است که امیدوارم ایشان در این خصوص پاسخگوی شما باشند و مقاله های دیگری هم به پیوست تقدیم میگردد
شما دسترسی جهت مشاهده فایل پیوست این پست را ندارید.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان