آلودگی نوری یكی از معضلات بزرگ جهان امروز است

در این انجمن به آلودگی هوا و کنترل آن در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.
ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

آلودگی نوری یكی از معضلات بزرگ جهان امروز است

پست توسط naderloo »

زنجان - منجم آماتور و عكاس فرانسوی TWAN، گفت: ضخامت لایه های اتمسفر و آلودگی نوری از مشكلات و معضلاتی است كه جهان امروز با آن رودرو است.
آلودگی نوری یكی از معضلات بزرگ جهان امروز است

'لوران لاودر' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، روشنایی و چراغ ها را لازمه روشن كردن زمین و شهرها دانست و افزود: امروز این چراغ ها و روشنایی علاوه بر زمین موجب روشن شدن آسمان نیز شده و آلودگی نوری را ایجاد كرده اند.

وی، خاطرنشان كرد: بر اساس آخرین یافته دانشمندان، این آلودگی نوری به علت اینكه انسان شبها برای استراحت و رفع خستگی در طول روز نیازمند تاریكی است معضلات و مشكلات بسیاری را برای انسان ها و حتی موجودات در طبیعت به همراه دارند.

لاودر، آلودگی نوری را موجب فراموش شدن طبیعت زیبایی آسمان در میان انسان ها دانست و اظهار كرد: انسانها در طول شبها به جای اینكه زیبایی ستارگان را بالای سر خود مشاهده كنند، روشنایی شدید چراغ هایی را می بینند كه جای ستارگان را در زمین پر كرده است.

این منجم آماتور و عكاس فرانسوی TWAN، بر لزوم اقدام برای رفع این مشكل تاكید كرد و گفت: ضخامت اتمسفر نیز از دیگر معضلاتی است كه عكاسان آسمان با آن مواجه هستند و این ضخامت مانع رسیدن نور كامل ستارگان به زمین و تشخیص رنگ دقیق آن ها می شود.

وی افزود: عكاسی TWAN در تلاش است تا این مشكل و معضل را به انسان ها نشان داده و طبیعت فراموش شده آسمان را در خاطر بشر زنده كند.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “آلودگی هوا و کنترل آن”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان