کاربر ameneh من که نفهمیدم چی گفتی!!!!
اما دوست عزیز zemzeme قرار نیست همه با سواد و یا همه بی سواد و یک جور باشند.
هر کی هر جور دوست داره تلاش می کنه و پیشرفت. یکی نابغه میشه تو علم یکی هم تو سینما رفتن نابغه میشه. (من خودم تو جفنگ گفتن نابغه شدم؛ به این میگن موقعیت پارادوکسیکال)
هیچ کدوم هم نسبت به یکدیگه برتری ندارن.
بازم میگم بهتره خودت کار کنی، اونی که علاقه داره خودش میاد.
تنها کمکی میتونم بهت بکنم اینه که در هر زمینه ای کتاب خواستی در خدمتم. در زمینه AOP و فرایندهای الکتروشیمیایی مطلب زیاد دارم.
راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
مدیر انجمن: naderloo
Re: راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
F.ghanbari8@gmail.com
Advanced Oxidation Processes
Electrochemical remediation
Risk assessment
Ethics in publication
Advanced Oxidation Processes
Electrochemical remediation
Risk assessment
Ethics in publication
Re: راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
سلام. من از چیزی ناراحت نشدم، اگر لحن اینطور رسوند معذرت میخوام.
من با صحبت های fateme68 موافقم ولی من ترم آخر این رشته ام و دیگه دسترسی ای به محیط دانشکده خودم نخواهم داشت که بخوام بعدا به نحوی دیگه در محیط دانشکده ام حضور داشته باشم.. تمام این دغدغه هم به دلیل حس دلسوزی برای افرادیه که با اگیزه جلو میان و شرایط دانشکده ساکنشون میکنه.
فکر میکنم ان بحث جمع شد. اختلاف نظرها بیشتر در هدف برای انجام کاره.
از تمام دوستان بابت شرکت در بحث سپاسگزارم.
من با صحبت های fateme68 موافقم ولی من ترم آخر این رشته ام و دیگه دسترسی ای به محیط دانشکده خودم نخواهم داشت که بخوام بعدا به نحوی دیگه در محیط دانشکده ام حضور داشته باشم.. تمام این دغدغه هم به دلیل حس دلسوزی برای افرادیه که با اگیزه جلو میان و شرایط دانشکده ساکنشون میکنه.
فکر میکنم ان بحث جمع شد. اختلاف نظرها بیشتر در هدف برای انجام کاره.
از تمام دوستان بابت شرکت در بحث سپاسگزارم.
- naderloo
- مدیر کل
- پست: 2793
- تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
- حالت من: Khaste
- محل اقامت: تهران
- تماس:
Re: راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
سلام با این حرف موافقم، به قول معروف برای درست کردن دنیا نیاز نیست بریم سراغ تک تک انسانها بلکه باید از خودمان شروع کنیم، و نباید از الگوهای دیگران را ما انتخاب کنیم.farshid نوشته شده:اما دوست عزیز zemzeme قرار نیست همه با سواد و یا همه بی سواد و یک جور باشند.
بازم میگم بهتره خودت کار کنی، اونی که علاقه داره خودش میاد.
خلق را تقلیدشان بر باد داد
ای دو صد لعنت بر این تقلید باد
ولی farshid عزیز باید خاطره ای را برایتان تعریف کنم، در مقطع کاردانی یه دروه ای قبل از شروع واحد ها گذاشته شد یادم نیست اسم دوره را ، ولی ما هیچ اطلاعی از بهداشت محیط نداشتیم طبعا به کسی نیاز داشتیم که این اطلاعات را به ما ارائه نماید متاسفانه شخصی که برای آموزش و توجیه در اختیار ما گذاشته شده بود هیچ اطلاع از بهداشت محیط نداشت وقتی که توی یک بحث صمیمی از ایشان خواستیم در مورد بهداشت محیط اطلاعاتی بدهند ایشان خیلی ساده گفت فکر کنم مبارزه با سوسک و موش و ... درست است که این هم بخشی از کار ماست ولی خیلی توی ذوقمون خورد
ولی در نظر بگیر اگر این اطلاعات را شخصی ارائه میکرد که اولا فارغ التحصیل رشته بود و دوم اینکه علاقه مند مثلا مثل دکتر فلان و بهمان باید عرض کنم توی رشته های دیگه اینطور نبود و اشخاص مطلع برای توجیه در نظر گرفته شده بود
حال دغدغه کاربر محترم zemzeme را در نظر بگیر، فکر میکنم ایشان بتواند اقدامات موثری را انجام دهد
خوب حالا مورد بالا را در نظر بگیر قطعا این مشکل در خصوص همه دانشگاههاست.توی دانشکده ای که کار علمی نمیشه چه امتیازی میشه در نظر گرفت؟!)، خب حالا شما چنین محیطی رو تصور کنید...اگر به یک نفر اختیار تام برای اصلاح محیط علمی دانشکده داده باشند ، شما باشید از کجا شروع می کنید و چه کارهایی انجام میدید؟ (البته اجازه تغییر اساتید وجود نداره
حال به پیشنهاد ایشان اگر در دانشکده مذکور برای کارهای علمی امتیاز های خاص در نظر گرفته شود (مالی، معنوی، ارشد و دکترای) آیا انگیزش ایجاد نمیشود.
حال اگر یکی از صنایع هم جهت مطالعه موردی انتخاب گردد که چه بهتر حداقل یک مقاله در خصوص بررسی مشکل صنعت مذکور خواهیم داشت ، فرض میگیریم که دانشجو های تازه کار هستند و توان ارائه روشهای امکانسنجی حل مشکل را ندارند.
آیا یک قدم پیش نرفته ایم
به هر حال برای رسیدن به خدا به تعداد انسانهای راه وجود دارد
چرا برای انگیزش دانشجو ها راهی وجود نداشته باشد
Re: راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
دقیقا نکته اصلی همینه آقای ندرلو.
کلا مسائل بهداشت محیط پیچیده است. (کلافه شدیم از این بهداشت محیط. روزی دوبار درباره اش باید توضیح بدیم )
ببینید دانشجو در مقطع لیسانس دقیقا نمیدونه چی به چی هست!!!! همین که یه خورده به خودش میاد فارغ التحصیل میشه!
خود من که اصلا نمیدونستم مقاله چیه ؟ بنده تازه 2 ساله به شدت درگیرم.
اینا بیشتر مربوط به روش تعلیم و تربیت و ماهیت رشته تحصیلی است !!!
تعلیم و تربیت در ایران که نزدیک به قرون وسطی است. وقتی می بینم دانشجوی دکترا میره سر کلاس و باید حضور غیاب بشه .... خنده ام میگیره.
برتراند راسل 100 سال پیش در این باره توضیح داده. بی خیال.
اما ماهیت رشته که همه ما میدونیم. (ازنظر آکادمیک)
اینقدر شلوغه که تخصصی نمی مونه!
وقتی صحبت از تخصص میشه منظورم اینه که شخصی حداکثر در دو زیر مجموعه از یک فیلد کار کنه.
هیچ کس در همه روشهای آب وفاضلاب متخصص نیست. یا در همه زمینه های آلودگی هوا سر رشته نداره. اونم الان در قرن 21 .
اما در بهداشت محیط طرف پایان نامه دکتراش تصفیه بیولوژیکی فاضلابه اون وقت مقاله آلودگی هوا داره!!! (خودمم گرفتارشم).
تازه اینا جزئیه. وضعیت جامعه، مشکلات شخصی، دانشگاهها و کمبود امکانات که دیگه بیشتر.
وضعیت این رشته شبیه یک سوسپانسیون پایداره که هیچ انعقاد و اتحادی اونو ناپایدار نمی کنه !!! (عجب حرفی زدم)
اما یک جمله میگم : باید از آموزش فاصله گرفت و به یادگیری نزدیک شد.
(من که دیگه خسته شدم)
کلا مسائل بهداشت محیط پیچیده است. (کلافه شدیم از این بهداشت محیط. روزی دوبار درباره اش باید توضیح بدیم )
ببینید دانشجو در مقطع لیسانس دقیقا نمیدونه چی به چی هست!!!! همین که یه خورده به خودش میاد فارغ التحصیل میشه!
خود من که اصلا نمیدونستم مقاله چیه ؟ بنده تازه 2 ساله به شدت درگیرم.
اینا بیشتر مربوط به روش تعلیم و تربیت و ماهیت رشته تحصیلی است !!!
تعلیم و تربیت در ایران که نزدیک به قرون وسطی است. وقتی می بینم دانشجوی دکترا میره سر کلاس و باید حضور غیاب بشه .... خنده ام میگیره.
برتراند راسل 100 سال پیش در این باره توضیح داده. بی خیال.
اما ماهیت رشته که همه ما میدونیم. (ازنظر آکادمیک)
اینقدر شلوغه که تخصصی نمی مونه!
وقتی صحبت از تخصص میشه منظورم اینه که شخصی حداکثر در دو زیر مجموعه از یک فیلد کار کنه.
هیچ کس در همه روشهای آب وفاضلاب متخصص نیست. یا در همه زمینه های آلودگی هوا سر رشته نداره. اونم الان در قرن 21 .
اما در بهداشت محیط طرف پایان نامه دکتراش تصفیه بیولوژیکی فاضلابه اون وقت مقاله آلودگی هوا داره!!! (خودمم گرفتارشم).
تازه اینا جزئیه. وضعیت جامعه، مشکلات شخصی، دانشگاهها و کمبود امکانات که دیگه بیشتر.
وضعیت این رشته شبیه یک سوسپانسیون پایداره که هیچ انعقاد و اتحادی اونو ناپایدار نمی کنه !!! (عجب حرفی زدم)
اما یک جمله میگم : باید از آموزش فاصله گرفت و به یادگیری نزدیک شد.
(من که دیگه خسته شدم)
F.ghanbari8@gmail.com
Advanced Oxidation Processes
Electrochemical remediation
Risk assessment
Ethics in publication
Advanced Oxidation Processes
Electrochemical remediation
Risk assessment
Ethics in publication
Re: راه حل برای کم کاری دانشگاه و دانشجو
همگی خسته نباشید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان