بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللی کتاب تهران

در این انجمن به تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
majid8890
ارشد
ارشد
پست: 779
تاریخ عضویت: 14 ژولای 2013 12:21
حالت من: Relax
محل اقامت: تهران(البته اهل تربت حیدریه هستم ها)
تماس:

بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللی کتاب تهران

پست توسط majid8890 »

بدينوسيله به استحضار می رساند بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللی کتاب تهران از تاريخ 10 الی 20 ارديبهشت ماه سال جاری در محل مصلی امام خمينی ( ره ) برگزار می شود. در همين راستا کتابخانه دانشکده بهداشت اطلاعات مربوط به نمايشگاه را در اختيار علاقمندان قرار خواهد داد .
به روال سالهای گذشته در حال حاضر ناشران اقدام به ارسال فهرست کتابهای قابل عرضه در نمايشگاه در قالب CD نموده اند. لذا علاقمندان می توانند جهت جستجوی کتاب مورد نظر خود يا به سايت انجمن ناشران (www.anjomannasheran.com ) و سايت نمايشگاه بين المللی کتاب (www.tibf.ir) مراجعه نموده و يا برای دريافت CD حضوراً به کتابخانه مراجعه نمايند .
علاقمندان می توانند اخبار نمايشگاه را از سايت دانشکده دنبال نمايند و همچنين برای کسب اطلاعات بيشتر و يا اعلام نظرات و پيشنهادات خود از طريق راه های ارتباطی کتابخانه ( تلفن همراه 09370600693)، وبلاگ کتابخانه (http://blog.tums.ac.ir/library ) و داخلی بخش واحد فنی ( 3233 ) تماس حاصل فرمايند . /ح


مربوط به دانشکده بهداشت علوم پزشکی تهران است.
ارسال پست

بازگشت به “تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان