نظرخواهي در خصوص کارشناسی ارشد بهداشت محیط

در این انجمن به ارشد بهداشت محیط در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

نظرخواهي در خصوص کارشناسی ارشد بهداشت محیط

پست توسط naderloo »

[JUSTIFY]
ابراهیمی نوشته شده:با سلام خدمت شما جناب آقاي نادرلو چندين سال است كه در سايت شما عضو بوده واي ميل هاي تخصصي شما و ساير دوستان را با حسرت مي خوانم!(و پشتكار،تفكر و خلاقيت شما را تحسين مي كنم.) من فارغ التحصيل كارشناسي بهداشت محيط دانشگاه تهران سال78 با معدل بالاي هفده مي باشم.عطش استخدام در آن سالها تمام فكر من را به خود مشغول كرده و از ادامه تحصيل منصرف نمود هرچند كه با گذشت 12 سال از آن زمان،هنوز ميل به ادامه تحصيل در من با همان شدت وجود دارد!استخدام آموزش و پرورش شده و 10سال سابقه خدمت دارم.به رشته خود علاقمنم اما در آموزش و پرورش درصدبسيار ناچيزي از تخصصمم كاربرد دارد! البته لازم به ذكر است كه باهمين درصدناچيز به نتايج بسيار چشمگيري هم دست پيدا كرده ام و داراي جايگاه بسيار مناسبي در حد فعاليتهاي وزارتخانه اي مي باشم.اما علي رغم موقعيت بسيار مناسبم در آموزش و پرورش،احساس من آنست كه بيش از اين ها مي توانم مفيد باشم.جدايي از اطلاعات تخصصي رشته ام و عدم تماس با محيط هاي مرتبط حسرت بزرگ من است!پس از ده سال در آزمون ارشد شركت كردم، از صفرشروع كردم طوري كه در ماههاي آخر بيش از 13ساعت در س مي خواندم كه بسيار خسته و زده ام نمود.و رتبه ام در آزمون سال 87 سيصد شد.سهميه نداشتنم در بهداشت و درمان،آشنا نبودن و نداشتن منابع مناسب براي ارشد،ساعات كم باقيمانده براي درس خواندن باتوجه به گسترده بودن فعاليتهايم در آموزش و پرورش و اشتياق فراوانم به مطالب رشته ام، چالش هاي بزرگ ادامه تحصيل من هستند.از اينكه ارشد بهداشت محيط با توجه به محيط كار من بسيارمناسب تر است،شكي نيست.اما زيادبه قبول شدن اميد ندارم.مي خواستم از شما بپرسم كه: 1- آيا بجز دانشگاه هاي دولتي ساير دانشگاهها پذيرش ارشد بهداشت محيط ندارند؟ 2-چنانچه بخواهم دانشگاه آزادمحيط زيست شركت كنم ارزش كاري رشته محيط زيست در قياس با بهداشت محيط چگونه است؟(با توجه به آنكه من ساكن تهران نيستم .) 3-آيا از نظر نظام مهندسي مقطع دكتري محيط زيست كاربردي تر است يا بهداشت محيط؟ قبلا از راهنمايي هاي شما ممنونم.
[/JUSTIFY]

[JUSTIFY]پاسخ توسط naderloo : با سلام، تشکر و عرض خسته نباشید و تبریک روز معلم به جنابعالی، خیلی خوشحال هستم که در رشته خود در محیط آموزشی موفق هستید.

جواب سوالهای شما:
1.رشته بهداشت محیط در مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد و پیام نور وجود ندارد و حتی با کارشناسی ارشد شبانه نیز تاکنون موافقت نشده است.
2.دانشگاه آزاد دو گرایش مهندسی محیط زیست - آلودگی هوا و مهندسی محیط زیست - آب و فاضلاب دارد که قبولی در آنها ساده است.
3. پیشنهاد میکنم با دوستانی که در حال حاضر تازه کارشناسی ارشد قبول شده اند مشورت نمایید و ترجیحا جزوات پیشنهادی آنها را دریافت کنید.
4.منابع قید شده در سایت نیز منابع مفیدی هستند موفق باشید در ضمن ایمیل شما در تالار درج میگردد و خواهشمند است مطالب خود را در تالار مطرح کنید تا علاوه بر بنده دیگران نیز از تجربیات خود با شما سخن بگویند.[/JUSTIFY]
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
ارسال پست

بازگشت به “ارشد بهداشت محیط”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان