صفحه 1 از 1

اعزام گروه‌هاي تخصصي آتش‌نشان به جنگل‌هاي جم‌

ارسال شده: 28 می 2011 22:02
توسط mz85bs
جانشين مدير اچ.اس.يي ارشد منطقه ويژه پارس از اعزام گروه‌هاي تخصصي آتش‌نشاني پارس جنوبي به جنگل‌هاي جم در پي آتش‌سوزي مجدد جنگل‌ها خبر داد.

تصویر


به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، عبدالوحيد حيدري بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزي پراکنده در چند نقطه ديگر در جنگل‌هاي شهرستان جم اظهار داشت: با وجود مهار کامل آتش در بامداد امروز، بار ديگر و از ساعتي پيش آتش‌سوزي در جنگل‌هاي شهرستان جم آغاز شده و تمام تمهيدات را براي مهار مجدد اين حادثه به کار بسته‌ايم.
وي افزود: دو گروه تخصصي آتش‌نشاني منطقه ويژه پارس در محل‌هاي خطر مستقر شده‌اند و هم‌اکنون مشغول مهار آتش‌سوزي هستند و اميدوار هستيم بتوانيم به موفقيت لازم برسيم.
جانشين مدير اچ.اس.يي ارشد منطقه ويژه پارس جنوبي خاطرنشان کرد: به دستور مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، با وجود مهار آتش‌سوزي، دو گروه آتش‌نشاني منطقه ويژه، به منظور رفع خطرات احتمالي و اطفاي کامل حريق در محل خطر در وضعيت آماده‌باش به سر مي‌برند.
حيدري تصريح کرد: لحظاتي پيش گزارشي مبني بر وقوع آتش‌سوزي دوباره از سوي گروه‌هاي ياد شده به مرکز اچ.اس.يي ارشد منطقه ويژه پارس مخابره شد و بلافاصله دستور مقابله با آتش به آنان اعلام شد و هم‌اکنون گروه‌هاي تخصصي آتش‌نشاني پارس جنوبي مشغول اطفاي کامل حريق هستند.
وي ابراز داشت: احتمالا به دليل گرم بودن هوا، شعله‌هاي آتش فعال باشد و پيش‌بيني مي‌شود در پايان امروز، با خنک‌تر شدن هوا، آتش‌سوزي به طور کامل مهار شود و گروه‌هاي اعزامي به ايستگاه‌هاي خود در منطقه ويژه پارس بازگردند.
‌آتش‌سوزي از ساعت 16 روز جمعه ‌در جنگل‌هاي شهرستان جم واقع در روستاي قلعه‌کهنه بخش ريز آغاز شد و پس از اطلاع مقامات شهرستان جم، تمام نيروهاي امدادگر و آتش‌نشاني منطقه ويژه پارس و حتي نيروهاي در حال استراحت به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.
بر اساس اخبار رسيده تاکنون بيش از 95 درصد آتش‌سوزي جنگل‌هاي شهرستان جم مهار شده است.