صفحه 1 از 1

تالاب لنگرود گرفتار معضل دفع زباله ( تصویری)

ارسال شده: 03 ژولای 2011 16:43
توسط navidsafavy
خبرگزاری مهر: تالاب زیبای کیاکلایه لنگرود به دلیل بی توجهی مردم و مسئولان گرفتار معضلی به نام دفع غیر اصولی پساب و زباله شده و هرچند اقداماتی در این خصوص انجام گرفته اما گرم شدن هوا مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.
[CENTER] تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر[/CENTER]
[CENTER]محيط زيست ايران هر روز نابود تر مي شود اينطور نيست؟[/CENTER]

Re: تالاب لنگرود گرفتار معضل دفع زباله ( تصویری)

ارسال شده: 26 آپریل 2012 22:15
توسط mahyar_m
مردم لنگرود سالیان زیادیه که فریاد سر میدن،که مسولین شهر از انجام این خودکشی ها دوری کنند که متاسفانه و متاسفانه هنوزم این دفن غیرقانونی در این مطقه بسیار زیبا صورت می گیرد.آینده با این وضعیت بسیار تیره و تار خواهد بود...

Re: تالاب لنگرود گرفتار معضل دفع زباله ( تصویری)

ارسال شده: 27 آپریل 2012 02:07
توسط naderloo
mahyar_m نوشته شده:مردم لنگرود سالیان زیادیه که فریاد سر میدن،که مسولین شهر از انجام این خودکشی ها دوری کنند که متاسفانه و متاسفانه هنوزم این دفن غیرقانونی در این مطقه بسیار زیبا صورت می گیرد.آینده با این وضعیت بسیار تیره و تار خواهد بود...
سلام، در خصوص مشکلات زیست محیطی هر کدام از ما در هر شهر یا استانی که هستیم میتوانیم با تهیه کردن یک تصویر و یا یک گزارش و ارائه آن در سایت و بخش های مسئول اولین قدم حل مشکل یعنی بیان صورت مسئله را پیش ببریم فکر میکنم اگر به اطرافمان خوب توجه کنیم مشکلات و معضلات زیادی راخواهیم دید چه خوب هست ما که به دید کارشناسی به مسائل بهداشت، ایمنی و محیط زیست مینگریم ، بتوانیم با تهیه کردن یک دوربین و یا حتی دوربین موبایل همراهمان تصاویر و گزارشات خبری را تهیه و به سایت موژ بفرستیم و در خصوص آن بحث نموده و درنتیجه گزارش کامل را به مسئولین ذیربط که در حال حاضر امکان ارتباطی هم با آنها داریم منعکس نماییم.

این هم یک راه برای رسیدن به خدا.

Re: تالاب لنگرود گرفتار معضل دفع زباله ( تصویری)

ارسال شده: 27 آپریل 2012 19:26
توسط navidsafavy
بله
خوشبختانه همه واقفند که:به تعداد انسانهای دنیا راه برای رسیدن به خدا وجود داره(مارمولک)

بنده درباره اردبیل این کار رو میکنمتصویر

Re: تالاب لنگرود گرفتار معضل دفع زباله ( تصویری)

ارسال شده: 29 آپریل 2012 12:19
توسط mahyar_m
ماشاا... !!! از این هنرنمای ها زیاده.چند وقت پیش 30 -40 تا درخت چنار رو تو لنگرود بریدن که خیابون و عریض کنن! در صورتیکه تو لاهیجان،شهر همسایه لنگرود،شهردار با یک ابتکار جالب از بریدن 100 درخت تو یه خیابون جلوگیری کرده...آقای نادر لو از کدوم درد بگم؟!