تصاویر هوایی زیبا از زشتی های زمین

در این انجمن به بهداشت اخبار بهداشت بهداشت مدارس ارشد بهداشت دکتری بهداشت همایش بهداشت استخدام بهداشت استاندارد بهداشت می پردازیم.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
arsallann
جدید
جدید
پست: 28
تاریخ عضویت: 10 ژانویه 2010 00:00
حالت من: Badhal
محل اقامت: اهواز
تماس:

تصاویر هوایی زیبا از زشتی های زمین

پست توسط arsallann »

[CENTER]تصاویر هوایی زیبا از زشتی‌های زمین[/CENTER][JUSTIFY]تصاویر هوایی جدیدی که توسط عکاسی به نام «هنری فیر» به ثبت رسیده عمق زخمهای صنعتی که به واسطه فعالیتهای انسان بر چهره زمین نقش بسته‌اند را به زیبایی نمایان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آلودگی‌ها در سطحی عظیم رنگ‌های متنوعی را بر روی سطح زمین ایجاد کرده اند که نمایانگر زخمهای ناشی از نشت مواد شیمیایی و نفتی، اکتشافات باز معدنی، فرسایش و پوسیدگی مواد معدنی و جنگل زدایی در زمین است.

فیر می‌گوید زیبایی بصری این تصاویر که به آثار انتزاعی شباهت دارند توجه افراد را به خود جلب می‌کند و سپس آنها را به واسطه دلایل زشتی که منجر به ایجاد این زیبایی‌ها شده است بهت زده می‌سازد. فیر امیدوار است پرداختن به این موضوع بتواند در مردم انگیزه کافی را برای تغییر چنین وضعیت وحشتناکی ایجاد کند:

[CENTER]تصویر[/CENTER][CENTER]رودخانه ای که به واسطه ورود پسماندهای آلومینیومی به رنگ سفید در آمده و با عبورش از میان منطقه ای از لوئیزیانا به ماری سفید شباهت دارد که خود را به دریاچه سرخ «داررو» رسانده است

تصویر
بقایای به جا مانده از فرایند استخراج قیر نفتی از میان سنگها در آلبرتای کانادا

تصویر
زخم خون آلود زمین، سولفور زرد رنگ به جا مانده از استخراج نفت از میان سنگها و عبور رودخانه ای آلوده و سرخ رنگ از میان زمین سولفوری در آلبرتای کانادا
[/CENTER][JUSTIFY]دریافت تصاویر دیگر:[/JUSTIFY][JUSTIFY]http://dl.mozh.org/up/pic.rar
[/JUSTIFY][/JUSTIFY]
ارسال پست

بازگشت به “تالار بهداشت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان