سوال در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد

در این انجمن به جمع آوری و دفع مواد زائد جامد در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
manchesteri
جدید
جدید
پست: 6
تاریخ عضویت: 11 اکتبر 2012 11:46
حالت من: Badhal
تماس:

سوال در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد

پست توسط manchesteri »

با سلام
میخواستم بدونم کسی در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد چیزی میدونه؟
فکر کنم توی مبحث تعیین محل دفن یا حمل و نقل مواد زائد جامد باشه
با تشکر
نمایه کاربر
payammohamadi79
جدید
جدید
پست: 59
تاریخ عضویت: 23 نوامبر 2011 14:13
حالت من: Badhal
محل اقامت: شیراز
تماس:

Re: سوال در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد

پست توسط payammohamadi79 »

سلام.شوتینگ یا شوت کردن زباله رو شنیده بودیم اما پنالتی رو نه!!انگار زباله هم در تب فوتباله!!!
من کس نمیدانم جز او...
نمایه کاربر
naderloo
مدیر کل
مدیر کل
پست: 2793
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2008 00:00
حالت من: Khaste
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: سوال در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد

پست توسط naderloo »

payammohamadi79 نوشته شده:سلام.شوتینگ یا شوت کردن زباله رو شنیده بودیم اما پنالتی رو نه!!انگار زباله هم در تب فوتباله!!!
سلام، نه ربطی به فوتبال نداره روش پنالتی یک روش ریاضی است که کاربرد این روش رو بنده در خصوص زباله خبر ندارم ولی به طور خلاصه:

روش‌های پنالتی کلاس خاصی از الگوریتم‌ها هستند که برای حل مسائل بهینه‌سازی (ریاضیات) مقید به کار می‌روند.
روش پنالتی یک مسئله بهینه‌سازی محدود را با مجموعه‌ای از مسائل بدون قید جایگزین می‌کند. مسائل بدون قید با افزودن یک شرط به تابع هدفی به وجود می‌آیند که متشکل از یک پارامتر پنالتی و میزانی از نقض قید و محدودیت‌ها هستند. زمانی که محدوده‌ها نقض شوند، میزان نقض مخالف صفر و زمانی که محدوده‌ها نقض نشوند، برابر با صفر می‌باشد.

استفاده از پارامترهای پنالتی منفی در سال ۱۹۹۹ در مدل‌سازی محدوده‌های سامانه‌های سازه‌ای، به منظور محاسبه بسامدهای طبیعی با استفاده از روش ریلی-ریتز (Rayleigh-Ritz) معرفی شد. برای چنین مسایلی، نشانه خطای ناشی از نقض شرایط محدودیت، به نشانه ضریب پنالتی بستگی دارد. از این رو، اثبات شده‌است که خطای ناشی از نقض محدودیت با استفاده از روش پنالتی، قابل تعریف و کنترل با استفاده از ترکیبی از پارامترهای پنالتی مثبت و منفی است.

منبع:ویکی پدیا
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
[CENTER]
تصویر

تصویر
[/CENTER]
نمایه کاربر
mjsadeh
حرفه ای
حرفه ای
پست: 438
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2010 00:00
حالت من: Mashghool
محل اقامت: سمنان
تماس:

Re: سوال در مورد روش پنالتی در مواد زائد جامد

پست توسط mjsadeh »

[JUSTIFY]
naderloo نوشته شده:
payammohamadi79 نوشته شده:سلام.شوتینگ یا شوت کردن زباله رو شنیده بودیم اما پنالتی رو نه!!انگار زباله هم در تب فوتباله!!!
[/JUSTIFY][JUSTIFY]سلام، نه ربطی به فوتبال نداره روش پنالتی یک روش ریاضی است که کاربرد این روش رو بنده در خصوص زباله خبر ندارم ولی به طور خلاصه:[/JUSTIFY][JUSTIFY]روش‌های پنالتی کلاس خاصی از الگوریتم‌ها هستند که برای حل مسائل بهینه‌سازی (ریاضیات) مقید به کار می‌روند.[/JUSTIFY][JUSTIFY]روش پنالتی یک مسئله بهینه‌سازی محدود را با مجموعه‌ای از مسائل بدون قید جایگزین می‌کند. مسائل بدون قید با افزودن یک شرط به تابع هدفی به وجود می‌آیند که متشکل از یک پارامتر پنالتی و میزانی از نقض قید و محدودیت‌ها هستند. زمانی که محدوده‌ها نقض شوند، میزان نقض مخالف صفر و زمانی که محدوده‌ها نقض نشوند، برابر با صفر می‌باشد.[/JUSTIFY][JUSTIFY]استفاده از پارامترهای پنالتی منفی در سال ۱۹۹۹ در مدل‌سازی محدوده‌های سامانه‌های سازه‌ای، به منظور محاسبه بسامدهای طبیعی با استفاده از روش ریلی-ریتز (Rayleigh-Ritz) معرفی شد. برای چنین مسایلی، نشانه خطای ناشی از نقض شرایط محدودیت، به نشانه ضریب پنالتی بستگی دارد. از این رو، اثبات شده‌است که خطای ناشی از نقض محدودیت با استفاده از روش پنالتی، قابل تعریف و کنترل با استفاده از ترکیبی از پارامترهای پنالتی مثبت و منفی است.[/JUSTIFY][JUSTIFY]منبع:ویکی پدیا
[/JUSTIFY][JUSTIFY]با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما [/JUSTIFY][JUSTIFY]لطفاً در صورت امکان یک مثال عینی (کاربردی) در حوزه بهداشت محیط بزنید تا مطلب جا بیفته!!! [/JUSTIFY][JUSTIFY]یا مطلب گنگ و ثقیله!؟ یا ما سوادمون نم کشیده!!!؟[/JUSTIFY]
ارسال پست

بازگشت به “جمع آوری و دفع مواد زائد جامد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان