صفحه 1 از 1

ششمین نمایشگاه صنعت و تاسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

ارسال شده: 03 ژانویه 2014 18:13
توسط naderloo
به گزارش موژ و به نقل از ایرنا ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان فردا شنبه با حضور معاون وزیر نیرو، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات استانی و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مربوطه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز بکار می کند.
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، ده ها بنگاه اقتصادی، شرکت، کارخانه و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی، نوین ترین و پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات خود را به نمایش می گذارند.
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان که در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر 4500 متر مربع برگزار خواهد شد، علاوه بر شرکت های خارجی، شرکت ها، واحدهای صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان های تهران، اصفهان، مشهد، البرز، قزوین، فارس و یزد نیز حضور فعالی دارند.
در این نمایشگاه؛ انواع لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکتهای مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاههای برق آبی، تونل های آبرسانی، سیستم های پمپاژ، انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سیستم های آزمایشگاهی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط ، فیلترهای صنعتی، مخازن و سیستم های آبیاری و زهکشی و آبیاری قطره ای ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نشریات مرتبط، ماهنامه عمران آب، نشریه مهندسی آب، نشریه لوله، نشریه مقاوم سازی و بهسازی و غیره حضور دارند.
آموخته رئیس اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان ، به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارایه تحول ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان، افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و اصفهان موجب استفاده بی رویه از منابع آبی شده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاههائی اطلاع رسانی کرده و توجهات را نسبت به آن افزایش دهیم.
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان از فردا 14 دی تا 17 دی ماه جاری هر روز از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقمندان است.