در سومين جشنواره علامه طباطبايی دکتر روحانی از دکتر مصداقی ن

در این انجمن به مقاله و جزوات بهداشت محیط در موژ مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مورد بهداشت ایمنی محیط زیست بهداشت محیط مهندسی بهداشت محیط بهداشت حرفه ای تصفیه آب تصفیه فاضلاب جزوه ارشد محیط زیست ایمنی میپردازید.

مدیر انجمن: naderloo

ارسال پست
نمایه کاربر
majid8890
ارشد
ارشد
پست: 779
تاریخ عضویت: 14 ژولای 2013 12:21
حالت من: Relax
محل اقامت: تهران(البته اهل تربت حیدریه هستم ها)
تماس:

در سومين جشنواره علامه طباطبايی دکتر روحانی از دکتر مصداقی ن

پست توسط majid8890 »

در سومين جشنواره علامه طباطبايی دکتر روحانی از دکتر مصداقی نيا و دکتر ملک افضلی تقدير کردند


دکتر حسن روحانی ضمن تقدير از 28 برگزيده عرصه دانش و هنر در سومين جشنواره علامه طباطبايی، از پنج استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر حسين ملک افضلی، دکتر فريدون دواچی، دکتر مينو محرز، دکتر عليرضا مصداقی نيا و دکتر آخوندزاده به عنوان 5 استاد برگزيده در بخش پزشکی تقدير کرد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم اعطای سومين دوره جايزه ملی علامه طباطبايی به 19 استاد برجسته کشور و دومين دوره جايزه شهيد آوينی به 9 نفر از هنرمندان برجسته، يکشنبه 28 ارديبهشت ماه 1393 با حضور دکتر روحانی، رئيس جمهور برگزار شد که در اين ميان نام 5 استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به چشم می خورد.
در اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين «حسن روحاني» در آيين تجليل از 28 نفر از اساتيد، محققان و هنرمندان برجسته و نخبه کشور گفت: آنچه در سطح ملی هدف از نخبه و نخبگی است، توليد قدرت ملی و ثروت ملی است که دو روی يک سکه هستند.

وی ادامه داد: نخبگی آغاز دارد ولی پايانی برای آن متصور نيست؛ نخبه هر روز و هر لحظه می تواند نخبه تر و تاثيرگذار تر شود؛ اگر تعريف نخبه چنين باشد که عالم و فرهيخته ای بتواند در جامعه و کشور خود و در ميان انسان ها تاثير گذار باشد و جمع و جامعه را به سوی تعالی و رفاه و تکامل رهنمون سازد، می تواند هر نخبه ای در فرصت های بعد تاثير گذارتر باشد.
[CENTER]تصویر[/CENTER]

رييس دولت يازدهم همچنين اظهار داشت: بی ترديد برای آنکه به توسعه يافتگی برسيم، نياز به علم، دانش، فن، فناوری، تجربه، اختراع و اکتشاف داريم؛ همه کشورهايی که در مسير توسعه هستند يا به اصطلاح امروز به توسعه يافتگی رسيده اند به اين دليل بوده که از علم، دانش، دانشمندان و هنرمندان به خوبی و درستی استفاده شده است.
رييس شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: معمولا در کشورهای پيشرفته، نخبه ها را از هر مليت، سرزمين و جغرافيايی جذب می کنند؛ نخبگی شناسنامه اش نخبگی است نه اين که اهل و متولد کجاست و از کدام قوم و ديار است.
دکتر روحانی تاکيد کرد: هر کشوری که جاذبه اش برای جذب نخبگان باشد آن جامعه در مسير تعالی و پيشرفت بيشتر است.
[CENTER]تصویر[/CENTER]

رييس شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح اين سوال که چطور همه را کنار می زنيد؟، گفت: يکی به دليل قوميت يکی به دليل مذهب، يکی به دليل اعتقاد سياسی، يکی به دليل روش، يکی به دليل ويژگی های اخلاقي؛ خداوند روحی را به ما داده و قلبی را به ما داده که بيشتر جذب کند تا دفع؛ اشکال ندارد فردی اگر خدای ناکرده تخصص لازم را ندارد، اخلاق تخصصی و حرفه ای را ندارد، به کشور و ديار و نظامش دلبستگی ندارد يا خدای نکرده عليه کشور و نظامش قدم بر می دارد؛ او را کنار بگذاريد. اما آيا می شود به هر بهانه ای اندک و هر دليلی جزئی نخبه ها را کنار بگذاريم؟
وی ادامه داد: نخبه يعنی کسی که اين همه وقت و سرمايه برای او صرف شده تا به اين مقام دست يافته است؛ از پدر و مادرش که آغاز و تربيت، علم و پرورش از ناحيه آنها بوده تا قبل از آن خداوندی که آن استعداد و هوش را در اختيار او گذاشته و تا دبستان و دبيرستان و دانشگاه و استاد و معلم و آزمايشگاه و همه تجربه هايی که در اين کشور و آن کشور با سرمايه اين ملت کسب کرده است.
جايزه ملی علامه طباطبايی يکی از بزرگترين جوايز علمی کشور است که با هدف تقدير از اساتيد و هنرمندان برجسته کشور برگزار می شود.
ملاک انتخاب افراد در اين جشنواره داشتن حداقل 5 شاخص از 10 شاخص از جمله تأليف کتاب، ارائه مقاله بين المللی و دريافت جايزه از جشنواره های داخلی و خارجی است.
لازم به ذکر است در دومين دوره از جشنواره علامه طباطبايی نيز 5 استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر آقامحمدی، دکتر قوام زاده، دکتر هرمز شمس، دکتر فرهادی و دکتر فرومدی، موفق به دريافت جايزه شدند.
ارسال پست

بازگشت به “مقاله و جزوات بهداشت محیط”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان