صفحه 1 از 1

درخواست مشاوره در مورد ارشد مدیریتHSE

ارسال شده: 10 دسامبر 2015 14:07
توسط aref98
سلام
بنده فارغ التحصیل مهندسی مکانیک هستم و تازه دفترچه اعزام به خدمت رو پست کردم و از بخت ما تاریخ اعزام اومده به اول تیر ماه سال بعد!
دوستان و آشنایانی دارم که بهداشت محیط خونده و مشغل به کار هستن، با مشاوره های اوناها که به شکل قانع کننده ای از رشته ی HSE گفته و از بازار کارش تعریف کردن به صورت نسبی تصمیم گرفتم تو این مدتی که برای خدمت سربازی فرصت دارم جزواتی رو تهیه کنم و برای ارشدِ HSEمطالعه کنم.
حالا از دوستان دیگه ای که تحصیلات و یا اطلاعاتی در این زمینه دارن درخواست کمک و مشاوره دارم.
اول این که تو لیست درسهای شناور سازمان سنجش درسی از مجموعه محیط زیست به اسم مدیریت محیط زیست هست و چیزی در مورد HSE جلوش نوشته نشده ولی همین عنوان به شکل مدیریت محیط زیست(HSE) در دفترچه دانشگاه آزاد اومده که منابع هر دو رشته یکی هستن و اینکه در زیر مجموعه مهندسی شیمی هم رشته ای به نام بهداشت ایمنی و محیط زیست اومده که هم در دفترچه سازمان سنجش و هم دانشگاه آزاد داخل پرانتز عبارت HSE قید شده.
خب سوالم این که تفاوت این دو رشته چه قدره؟(از زمین تا آسمون؟) قبولی در کدوم بهتره؟ و ظرفیت پذیرش در اونها چطوره؟ بازار کار کدوم بهتره؟

دوم این که ظرفیت روزانه چطوره؟ یعنی برای منی که می خوام تغییر رشته بدم از مهندسی و مدیریت بخونم چقدر شانس قبولی در دانشگاه های روزانه است؟

و اینکه آیا بازار کار این رشته همونطوری که بقیه میگن خوب هست؟( میدونم بازار کار برای مکانیک هم خوبه ولی می خوام شانسم رو با یک رشته ی دیگه ای افزایش بدم، البته در صورت قبولی طبیعتاً)

و آیا کارنامه ای از قبولی سالهای قبل دارید؟ چون گشتم و چیزی پیدا نکردم:(

عذر می خوام اگه طولانی شد(هرچند احساس می کنم خیلی سوالات دیگه ای هم بود که الان یادم نمیاد!!) ولی پیشاپیش دست اونایی که وقت می ذارن می خونن و کمک می کنن رو می بوسم!!:)